Tydzień 1
Jestem samodzielny w kuchni
- „Poznajemy kuchnię”
- „Pory dnia”
- „Pychotka – smakotka ”
- „Zarozumiała łyżeczka”
- „Bal karnawałowy”
Dziecko:
– wymienia elementy wyposażenia kuchni,
– rozpoznaje i nazywa literę g: małą, wielką, drukowaną i pisaną,
– wymienia pory dnia,
– reaguje ruchem na melodie grane głośno i cicho,
– wykonuje pracę, stosując nową technikę plastyczną,
– wypowiada się na temat sztućców,
– aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach.
Tydzień 2
Znamy te baśnie
- „W świecie baśni”
- „Wiemy, jak powstaje książka”
- „Dbamy o książki”
- „Baśniowe postacie z figur geometrycznych”
- „Słuchamy baśni”
Dziecko:
– wymienia bohaterów znanych baśni,
– rozpoznaje i nazywa literę w: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
– wymienia etapy powstawania książki,
– wykonuje zakładkę do książki (z zastosowaniem różnych technik),
– określa kierunek linii melodycznej piosenki; reaguje ruchem na zmianę wysokości dźwięków,
– rozpoznaje, nazywa i pisze liczbę 8,
– wypowiada się na temat baśni,
– dzieli słowa na sylaby i na głoski,
Tydzień 3
Chciałbym być matematykiem
- „Liczymy gwiazdki”
- „Rok ma dwanaście miesięcy”
- „Ważymy towary”
- „Mierzymy”
- „Upływa czas”
Dziecko:
– liczy w zakresie ośmiu,
– rozpoznaje i nazywa literę p: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
– wymienia nazwy miesięcy,
– wykonuje elementy wspólnej całości,
– stosuje określenia: cięższy od, lżejszy od, waży tyle samo,
– mierzy długość dywanu krokami, stopa za stopą,
– mierzy objętość wody w butelkach tą samą miarą,
– tańczy taniec.