Temat: Chciałbym być muzykiem.

  1. Gdzie mieszka dźwięk?
  2. Koncert ryb.
  3. Czy znamy te instrumenty?
  4. Tańczymy przy muzyce.
  5. Nasz bębenek gra.

 Każde dziecko będzie: 

– umiało uważnie słuchać opowiadania i wypowiedzieć się na jego temat

– potrafiło poprawnie artykułować samogłoski

– znało nazwy i brzmienie wybranych instrumentów muzycznych

– potrafiło wyrazić muzykę ruchem

– umiało wykonać instrument perkusyjny

 Temat:  Bawimy się w teatr

  1. W teatrze lalek.
  2. Teatrzyk cieni.
  3. Kostiumy teatralne.
  4. Dobre smoki.
  5. Przygody krasnali.

 Każde dziecko będzie:

– umiało stosować słowa związane z teatrem

– potrafiło manipulować postaciami

– chętnie podejmowało zaproponowane działania

– umiało namalować smoka według własnego pomysłu

– potrafiło rytmicznie klaskać i śpiewać piosenkę

Temat: Wiosna idzie przez świat

  1. Wracają ptaki.
  2. W bocianim gnieździe. 
  3. Gramy w zielone
  4. Marcowa pogoda 
  5. Marzanna – zimowa panna 

 Każde dziecko będzie:

– potrafiło wymienić wybrane oznaki wiosny

– umiało wskazać kolejne obrazki historyjki

– umiało zamalować ograniczoną powierzchnię

– umiało dostrzec zmienność marcowej pogody

– potrafiło zilustrować piosenkę ruchem

 Temat: Wielkanoc 

  1. Najpiękniejsze jajka.
  2. Kurki.
  3. Wielkanocne przysmaki.
  4. Wielkanocne pisanki.
  5. Pisanki – ozdobne jajka. 

 Każde dziecko będzie: 

– umiało wypowiedzieć się na temat treści opowiadania

– potrafiło liczyć w zakresie czterech 

– potrafiło wymienić wybrane zwyczaje wielkanocne

– umiało zilustrować piosenkę ruchem

– potrafiło wykonać pisankę