Tydzień 1
Dzieci z całego świata
- „Dzień Dziecka – święto wszystkich dzieci”
- „Jacy jesteśmy?”
- „Czy lubimy być sami?”
- „Gdzie kto mieszka?”
- „Chcę mieć przyjaciela”
Dziecko:
– wie, kto obchodzi swoje święto 1 czerwca,
– prawidłowo artykułuje wszystkie dźwięki,
– wypowiada się na temat ulubionych zabaw dzieci,
– posługuje się liczebnikami – głównymi i porządkowymi – w zakresie dziesięciu,
– śpiewa piosenkę,
– wymienia różnice w warunkach życia na różnych kontynentach,
– wymienia cechy przyjaciela.
Tydzień 2
Moje podwórko
- „Jakie jest moje podwórko”
- „Plac zabaw”
- „W piaskownicy”
- „Kiedy jestem smutny”
- „Przyjaciel z podwórka”
Dziecko:
– wypowiada się na temat swojego podwórka,
– wykonuje zabawkę – spadochron,
– dzieli słowa na głoski,
– dodaje i odejmuje w zakresie dziesięciu,
– zachowuje się właściwie względem kolegów i koleżanek,
– porusza się rytmicznie przy piosence,
– wypowiada się na temat przyjaźni,
– omawia etapy rozwojowe pszczoły.
Tydzień 3
Wkrótce wakacje
- „Wakacyjne wędrówki”
- „Wakacyjne rady”
- „Gdzie pojedziemy na wakacje?”
- „Co zabierzemy na wakacje?”
- „Nadszedł czas pożegnania”
Dziecko:
– wypowiada się na temat wakacyjnego wypoczynku,
– wykonuje pracę techniką wydzieranki,
– wymienia niebezpieczeństwa grożące mu podczas wakacji,
– porusza się rytmicznie przy muzyce,
– wypowiada się na temat miejsc wakacyjnego wypoczynku,
– aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
– wymienia przedmioty, które należy zabrać ze sobą na wakacje,
– wykonuje papierowe nakrycie głowy,
– śpiewa piosenki, recytuje wiersze.