Tydzień 1

Dzieci z całego świata

 

  1. „Dzień Dziecka – święto wszystkich dzieci”
  2. „Jacy jesteśmy?”
  3. „Czy lubimy być sami?”
  4. „Gdzie kto mieszka?”
  5. „Chcę mieć przyjaciela”

 

Dziecko:

– wie, kto obchodzi swoje święto 1 czerwca,

– prawidłowo artykułuje wszystkie dźwięki,

– wypowiada się na temat ulubionych zabaw dzieci,

– posługuje się liczebnikami – głównymi i porządkowymi – w zakresie dziesięciu,

– śpiewa piosenkę,

– wymienia różnice w warunkach życia na różnych kontynentach,

– wymienia cechy przyjaciela.

 

Tydzień 2

 Moje podwórko

 

  1. „Jakie jest moje podwórko”
  2. „Plac zabaw”
  3. „W piaskownicy”
  4. „Kiedy jestem smutny”
  5. „Przyjaciel z podwórka”

 

Dziecko:

– wypowiada się na temat swojego podwórka,

– wykonuje zabawkę – spadochron,

– dzieli słowa na głoski,

– dodaje i odejmuje w zakresie dziesięciu,

– zachowuje się właściwie względem kolegów i koleżanek,

– porusza się rytmicznie przy piosence,

– wypowiada się na temat przyjaźni,

– omawia etapy rozwojowe pszczoły.

 

Tydzień 3

 Wkrótce wakacje

 

  1. „Wakacyjne wędrówki”
  2. „Wakacyjne rady”
  3. „Gdzie pojedziemy na wakacje?”
  4. „Co zabierzemy na wakacje?”
  5. „Nadszedł czas pożegnania”

 Dziecko:

– wypowiada się na temat wakacyjnego wypoczynku,

– wykonuje pracę techniką wydzieranki,

– wymienia niebezpieczeństwa grożące mu podczas wakacji,

– porusza się rytmicznie przy muzyce,

– wypowiada się na temat miejsc wakacyjnego wypoczynku,

– aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,

– wymienia przedmioty, które należy zabrać ze sobą na wakacje,

– wykonuje papierowe nakrycie głowy,

– śpiewa piosenki, recytuje wiersze.