Tydzień 1

 Dzieci z całego świata

  1. „Dzień Dziecka – święto wszystkich dzieci”
  2. „Jacy jesteśmy?”
  3. „Czy lubimy być sami?”
  4. „Gdzie kto mieszka?”
  5. „Chcę mieć przyjaciela”

 

Dziecko:

-wie kto obchodzi swoje święto 1 czerwca

-prawidłowo artykułuje wszystkie dźwięki

-wypowiada się na temat ulubionych zabaw dzieci

-aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych

-posługuje się liczebnikami – głównymi i porządkowymi – w zakresie dziesięciu

-śpiewa piosenkę

-wymienia różnice w warunkach życia na różnych kontynentach

-wymienia cechy przyjaciela

  Tydzień 2

Moje podwórko

 

  1. Jakie jest moje podwórko?
  2. Plac zabaw
  3. W piaskownicy
  4. Kiedy jestem smutny
  5. Przyjaciel z podwórka

 Dziecko:

-wypowiada się na temat swojego podwórka

-wykonuje zabawkę – spadochron

-dzieli słowa na głoski

-aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych

-dodaje i odejmuje w zakresie 10

-zachowuje się właściwie względem kolegów i koleżanek

-porusza się rytmicznie przy piosence

-wypowiada się na temat przyjaźni

-omawia etapy rozwojowe pszczoły

 Tydzień 3

Wkrótce wakacje

 

  1. Wakacyjne wędrówki
  2. Wakacyjne rady
  3. Gdzie pojedziemy na wakacje?
  4. Co zabierzemy na wakacje?
  5. Nadszedł czas pożegnania

 Dziecko:

-wypowiada się na temat wakacyjnego wypoczynku

-wykonuje pracę techniką wydzieranki

-wymienia niebezpieczeństwa grożące mu podczas wakacji

-porusza się rytmicznie przy muzyce

-wypowiada się na temat miejsc wakacyjnego odpoczynku

-aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych

-wymienia przedmioty, które należy zabrać ze sobą na wakacje

-wykonuje papierowe nakrycie głowy

-śpiewa piosenki, recytuje wiersze

Tydzień 4

 Wakacji czas

  1. Bez wody nie ma życia
  2. Uwaga ogień!
  3. Lato, lato!
  4. Bezpieczne wakacje
  5. Wspólną zabawa

 Dziecko:

– zna nazwy zwierząt żyjących w wodzie

– wie jak ważna jest woda w życiu człowieka

– zna sposoby oszczędzania wody

– zna numer alarmowy

– wie kiedy i jak wzywać pomoc

– aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych

– dodaje i podejmuje w zakresie 10

– zna zasady bezpiecznej zabawy

– wypowiada się na temat uczuć

– dzieli słowa na głoski