- Nasza grupa
- Nasza sala
- Lenka i Mikołaj
- Liczymy zabawki
- Rytmicznie klaszczemy
- Ulubione zabawki
Dziecko:
- Zapoznaje się z wystrojem sali
- Nazywa kąciki zainteresowań, wie jak z nich korzystać
- Zapoznaje bohaterów książki i karty pracy
- Rozwija umiejętności liczenia w zakresie do czterech
- Kształtuje poczucie rytmu
- Rozwija sprawność manualna
- Jestem przedszkolakiem
- Ulubione zabawki
- Moje ciało
- Wspólnie śpiewamy
- Kolorowe kamienie
- Kodeks grupowy
Dziecko:
- rozwija nowe, wypowiada się na temat ulubionych zabaw w przedszkolu
- rozwija orientację przestrzenną, wskazuje u siebie wymienione części ciała
- rozwija umiejętności wokalne
- rozwija umiejętności malowania
- zapoznaje się z umowami obowiązującymi w przedszkolu
- Uliczne sygnały
- Na skrzyżowaniu
- Zuch na drodze
- Bardzo trudno być kierowcą
- Kolorowe samochody
- Samochody specjalistyczne
Dziecko:
- poznaje znaczenie sygnalizacji świetlnej; łączy kolory jej świateł z poruszaniem się pieszych
- rozwija mowę, wie jak zachować się na ulicy
- kształtuje poczucie rytmu
- rozpoznaje i nazywa kolory
- rozwija umiejętność wycinania
- Nadeszła jesień
- Jesień w parku
- Gdzie są grzyby?
- Przyszła jesień
- Kolorowe liście
- A w ogrodzie jeżyk spi
Dziecko:
- rozwija mowę, wymienia oznaki jesieni
- rozwija orientację przestrzenną, stosuje słowa: na, przed, za, nad, obok
- dobiera właściwy ruch do słyszanej piosenki
- rozwija sprawność manualną
- rozwija mowę, odpowiada na pytania dotyczące utworu