1. Nasza grupa
  • Nasza sala
  • Lenka i Mikołaj
  • Liczymy zabawki
  • Rytmicznie klaszczemy
  • Ulubione zabawki

Dziecko:

  • Zapoznaje się z wystrojem sali
  • Nazywa kąciki zainteresowań, wie jak z nich korzystać
  • Zapoznaje bohaterów książki i karty pracy
  • Rozwija umiejętności liczenia w zakresie do czterech
  • Kształtuje poczucie rytmu
  • Rozwija sprawność manualna
  1. Jestem przedszkolakiem
  • Ulubione zabawki
  • Moje ciało
  • Wspólnie śpiewamy
  • Kolorowe kamienie
  • Kodeks grupowy

Dziecko:

  • rozwija nowe, wypowiada się na temat ulubionych zabaw w przedszkolu
  • rozwija orientację przestrzenną, wskazuje u siebie wymienione części ciała
  • rozwija umiejętności wokalne
  • rozwija umiejętności malowania
  • zapoznaje się z umowami obowiązującymi w przedszkolu

 

  1. Uliczne sygnały
  • Na skrzyżowaniu
  • Zuch na drodze
  • Bardzo trudno być kierowcą
  • Kolorowe samochody
  • Samochody specjalistyczne

Dziecko:

  • poznaje znaczenie sygnalizacji świetlnej; łączy kolory jej świateł z poruszaniem się pieszych
  • rozwija mowę, wie jak zachować się na ulicy
  • kształtuje poczucie rytmu
  • rozpoznaje i nazywa kolory
  • rozwija umiejętność wycinania

 

  1. Nadeszła jesień
  • Jesień w parku
  • Gdzie są grzyby?
  • Przyszła jesień
  • Kolorowe liście
  • A w ogrodzie jeżyk spi

Dziecko:

  • rozwija mowę, wymienia oznaki jesieni
  • rozwija orientację przestrzenną, stosuje słowa: na, przed, za, nad, obok
  • dobiera właściwy ruch do słyszanej piosenki
  • rozwija sprawność manualną
  • rozwija mowę, odpowiada na pytania dotyczące utworu