I Tydzień

„Jesień w sadzie”

  1. Zdrowe owoce
  2. Owocowe rytmy
  3. Złota jesień
  4. Obrazek sądu
  5. Owoce ze sklepu

 

Dziecko:

– rozpoznaje wybrane owoce po wyglądzie,  kształcie, smaku

– rozpoznaje drzewa owocowe po owocach

– wyjaśnia znaczenie słowa sad

– wie, dlaczego powinno się jeść warzywa

– dostrzega rytm i go kontynuuje

– śpiewa piosenkę

– wycina uzupełniony obrazek

– wie, gdzie i jak kupujemy owoce

 II Tydzień

 „Dary ogrodu”

  1. Co to za warzywa?
  2. Trzy marchewki, cztery pietruszki
  3. Kiszenie kapusty
  4. Obrazek z warzywami
  5. Z ogrodu czy z sadu?

Dziecko:

–  rozpoznaje i nazywa wybrane warzywa

– liczy w zakresie czterech

– porusza się rytmicznie podczas zabawy muzycznych

– stempluje korkiem maczanym w farbie

– wie, co rośnie w ogrodzie, a ci w – w sadzie

 III Tydzień

 „Nasze rodziny”

  1. Nie jesteśmy sami
  2. Gdzie schowała się lalka?
  3. Śpiewamy kołysankę
  4. Portrety rodziców
  5. Zawody rodziców

Dziecko:

– wypowiada się na temat swojej rodziny

– prawidłowo stosuje przyimki: na, pod, obok, za, przed, między,  w…

– śpiewa piosenkę

– wycina proste elementy

– rozpoznaje I nazywa wybrane zawody

 IV Tydzień

„ Domowi ulubieńcy”

  1. Kocie przyjaźnie
  2. Pieski i ich miseczki
  3. Co robi jamniczek?
  4. Kotek z puzzli
  5. Zwierzęta ze schroniska

 Dziecko:

– odpowiada na pytania dotyczące opowiadania

– segreguje przedmioty według jednej cechy- koloru

– porusza się odpowiednio do podanych sygnałów muzycznych

– wykonuje puzzle i układa je według wzoru

– odpowiada na pytania dotyczące wiersza