Tydzień 1
Jak jesienią dbać o zdrowie?
1.Dbamy o zdrowie
- Z wizytą u lekarza
- Witaminy ukryte w przetworach
- Kwadratowy zawrót głowy
- Zabawy jesienią
Dziecko:
- dostrzega rolę lekarza w dbaniu o zdrowie ludzi
- uczestniczy w ćwiczeniach i zabawach ruchowych
- poznaje litere a: małą i wielką, drukowaną i pisaną
- rozumie relacje głoska – litera, słowo – wyraz
- ubiera się odpowiednio do warunków atmosferycznych
- reaguje odpowiednim ruchem na ustalony sygnał
- wymienia rymy do podanych słów
- rozpoznaje zapis cyfrowy liczby 1orientuje się na kartce papieru
- rysuje drogi od warzyw i owoców zgodnie z kodem
- wykonuje akompaniament do piosenki Jesienna pogoda na nstrumentach perkusyjnych
Tydzień 2
Kto może być nauczycielem?
- Zadania nauczyciela
- Chcę być nauczycielem
- Zabawy z moim nauczycielem
- Dzień Edukacji Narodowej
- Prezent dla nauczyciela
Dziecko:
- poznaje literę l: małą i wielką, drukowaną
i pisaną - rozpoznaje zapis cyfrowy liczby 2
- posługuje się liczbami w aspekcie porządkowym
- uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych metodą Rudolfa Labana
- dzieli nazwy obrazków na głoski
- wymienia nazwy znanych wynalazków i ich zastosowanie w życiu ludzi
- śpiewa piosenkę Dzień Nauczyciela
Tydzień 3
W co się bawi z nami jesienny wiatr?
- Kalosze i parasol
- W zdrowym ciele zdrowy duch
- Jesienne zawody
- Jesienny wiatr
- Rośliny tańczące na wietrze
Dziecko:
- wypowiada się na podstawie wysłuchanego tekstu
- rozpoznaje i nazywa literę o: małą i wielką, drukowaną
i pisaną - rozumie różnice pomiędzy samogłoską i spółgłoską
- rozpoznaje zapis cyfrowy liczby 3
- uczestniczy w zabawach rytmicznych i tanecznych przy piosence jesienna poleczka
- wypowiada się na temat pozytywnych i negatywnych skutków wiatru jako zjawiska atmosferycznego
- określa kolejność zdarzeń w historyjce obrazkowej
- słucha zdań prawdziwych
i zdań fałszywych, ocenia ich wartość logiczną
Tydzień 4
Jaki plan na jesień mają zwierzęta?
- Spiżarnia wiewiórki
- Leśne głosy
- Ptaki
- Czas zmienić futro na zimowe
- Pan Jeż
Dziecko:
- rozpoznaje i nazywa literę m: małą i wielką, drukowaną i pisaną
- uczestniczy w spacerze, prowadzi obserwacje przyrodnicze
- rozpoznaje zapis cyfrowy liczby 4
- buduje szeregi liczbowe w określonym zakresie
- wymienia nazwy ptaków odlatujących z Polski na zimę, ptaków przylatujących i zimujących w Polsce
- układa wyrazy z rozsypanki wyrazowej według wzoru
- czyta proste wyrazy utworzone z poznanych liter
- rysuje szlaczek po śladzie
- odtwarza dźwięki według podanego kodu
- rozpoznaje liczby 1−4 i wykonuje odpowiadające im zadania