I Tydzień

„Domy i domki”

  1. Jak jest zbudowany dom?
  2. Pomieszczenia w domu
  3. Wspólna zabawa
  4. Każdy ma swój domek
  5. Odgłosy domu

Dziecko:

– wymienia elementy domu

– segreguje obrazki przedmiotów według przynależności do danego pomieszczenia

– porusza się rytmicznie przy piosence

– układa obrazek według wzoru

– mówi wyraźnie

 

II Tydzień

„Urządzenia elektryczne”

  1. W przedszkolnej kuchni
  2. Para – nie para
  3. Pań odkurzacz
  4. Telewizor dla myszek
  5. Domowe urządzenia elektryczne

Dziecko:

–  rozpoznaje i nazywa wybrane urządzenia elektryczne

– stosuje słowo para

reaguje odpowiednim ruchem na dźwięki- ciche i głośne

– wykonuje telewizorek z pudełka po zapałkach i kolorowego papieru

– wie, do czego służy  żelazko

 

III Tydzień

„A deszcz pada i pada”

  1. Pada, pada deszcz
  2. Kolorowe kalosze
  3. Spacer po dywanie
  4. Parasol
  5. Pada, kropi, mży

Dziecko:

– wymienia nazwy rzeczy, które nosimy, gdy jest deszczowa pogoda

– segreguje według wielkości lub kolorów

–  odtwarza podaną melodię

– rysuje po śladzie i koloruje dokładnie poszczególne części parasola

IV Tydzień

„ Dbamy o zdrowie”

  1. Zdrowo się odżywiamy
  2. Gimnastyka to ważna sprawa
  3. Ćwiczenia głosu
  4. Kubek do mycia zębów
  5. Myjemy zęby

Dziecko :

– wymienia nazwy zdrowych produktów

– określa,  ile to jest o jeden więcej/o jeden mniej od podanej liczby

– śpiewa piosenkę

– wycina elementy z kolorowego papieru i je nakleja

– wie, dlaczego powinno się dbać o zęby