Tydzień I

 Domy i domki

 1.Gdzie kto mieszka?

 2.Trzy dymy. 

  1. Jesienna orkiestra 
  1. Nasze mieszkania 
  1. Mieszkanie Kolczatka 

Dziecko:

− dopasowuje zwierzęta do ich domków

− posługuje się liczebni- kami porządkowymi w zakresie trzech

− odpowiednio reaguje na przerwy w muzyce

− stosuje nazwy: pokój, przedpokój, łazienka, kuchnia

− rwie kawałki gazety i przykleja je na obrazku jeża

Tydzień II

Urządzenia elektryczne

  1. Wizyta w kuchni
  2. Co robią urządzenia elektryczne?
  3. Wielkie pranie i sprzątanie
  4. Rysunki urządzeń elektrycznych
  5. Pan odkurzacz

Dziecko:

− rozpoznaje i nazywa wybrane urządzenia elektryczne

− rozwiązuje zagadki

− wyklaskuje rytm piosenki

− rysuje po śladach

− odpowiada na pytania dotyczące wiersza 

Tydzień III

A deszcz pada i pada…

  1. Jesienna szaruga
  2. Kolorowe krople
  3. Pada deszcz: kap, kap
  4. Deszczowe zwierzaki
  5. Ubieramy się na późnojesienny spacer

 Dziecko:

− mówi wyraźnie

− stosuje słowa: mało, dużo

− porusza się rytmicznie przy muzyce

− tworzy kompozycję z papierowych kropli deszczu

− ubiera się samodzielnie

 Tydzień IV

Dbamy o zdrowie

  1. Myjemy się
  2. Kolorowe paski
  3. Myjemy ręce
  4. Zdrowe odżywianie
  5. Gimnastyka- ważna sprawa