Tydzień I   

Poznajemy zwierzęta 

  1. To wiewiórka, a to ryba
  2. Których zwierząt jest więcej?
  3. Skacze zając
  4. Szary słoń
  5. Wizyta w zoo

 Dziecko:

-rozwiązuje zagadka

-segreguje sylwety zwierząt na przedstawiające duże i przedstawiające małe zwierzęta

-śpiewa piosenkę

-maluje rysunek słonia gąbką maczaną w szarej farbie

-rozpoznaje i nazywa wybrane zwierzęta egzotyczne

 Tydzień II    

Były sobie dinozaury

 

  1. Uwaga! Dinozaur!
  2. Cztery dinozaury
  3. Wspólna zabawa
  4. Dinozaury z plasteliny
  5. Dlaczego dinozaury wyginęły?

 Dziecko:

-odpowiada na pytania dotyczące opowiadania

-liczy do czterech

-reaguje ruchem na wysokie dźwięki i niskie dźwięki

-lepi figurkę dinozaura

-odpowiada na pytania dotyczące wiersza

Tydzień III    

Wiosna tuż-tuż

 

  1. Prośba do słońca
  2. Słoneczka i chmurki
  3. Marcowy deszczyk
  4. Przedwiośnie
  5. Pożegnanie zimy – powitanie wiosny

 Dziecko:

-wie, o co poprosić przedwiosenne słoneczko

-segreguje elementy według rodzaju

-porusza się rytmicznie przy muzyce

-nakleja zdjęcia na ich cienie, dorysowuje słoneczko i chmury

-bawi się z rówieśnikami i ze starszymi kolegami

 

Tydzień IV     

Nadeszła wiosna

  1. Bazie- kotki
  2. Zagadki o wiośnie
  3. Śpiewamy o wiośnie
  4. Kolorowa wiosna
  5. Wiosna ogrodniczka

 Dziecko:

-rozpoznaje i nazywa bazie wierzbowe

-układa obrazki według wzrastającej na nich liczbie elementów i według malejącej na nich    liczbie elementów

-reaguje odpowiednim ruchem na zmiany tempa utworu

-rozpoznaje i nazywa kolory

-wie, co potrzebują rośliny, żeby się rozwijać