I Tydzień – Jesień w sadzie i ogrodzie
1. W sadzie jesienią
2.Liczymy owoce
3. W jesiennym ogrodzie
4. Przetwory z warzyw i owoców
5. Jesienny koszyk
Dziecko :
– budzenie zainteresowań literami
– poznaje literę o w toku zabaw ,
– wyodrębnia głoskę i sylabę
– rozpoznaje cyfry 1 i 2
– poznaje możliwości swojego ciała
– przelicza jabłka na jabłoni
– wykonuje kukiełki z warzyw ,
– przygotowuje sok z nauczycielem ,
– sprząta swoje miejsce pracy ,
II Tydzień – Zwierzęta jesienią
1.Przygotowania zwierząt do zimy
2.W dziupli rudej wiewiórki ,
3. Kolczasty jeż
4. Ptaki
5. Jesienne zwierzęta
Dziecko :
– wypowiada się zdaniami na określony temat – poznaje literę a w toku zabaw ,
– rozpoznaje liczbę 3 ,
– aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ,
– układa z pociętych fragmentów zdjęcie jeża ,
– wie , jak zachowuje się w środowisku naturalnym ,
– wie , które ptaki odlatują z Polski na zimę, a które w Polsce zimują
– wie jakie właściwości mają orzechy
III Tydzień – Moja rodzina i mój dom
1. Kochamy swoich najbliższych
2. Kim dla siebie jesteśmy ?
3. Mój dom
4. Spędzamy ze sobą czas
5. Portret mojej mamy
Dziecko :
– nazywa członków rodziny ,
– poznaje literę m w toku zabaw ,
– wyodrębnia głoskę i sylabę
– wymienia charakterystyczne cechy trójkąta ,
– utrwala nazwy rodzajów domów ,
– utrwala nazwy pomieszczeń w domu ,
– wie z jakich produktów można zrobić kanapki i sałatkę owocowa ,
IV Tydzień – Domowi ulubieńcy
1. Co cieszy zwierzęta ?
2. Cztery pieski
3. Kocie zwyczaje
4. Zwierzęta że schroniska
5. Mój pupil
Dziecko :
– potrafi wypowiada się na określony temat ,
– potrafi wymienić nazwy zwierząt domowych
– poznaje literę E w toku zabaw ,
– rozpoznaje cyfrę 4 ,
– dopasowuje akcesoria do określonego zwierzęcia
– starannie wykonuje ćwiczenia
– zna zwyczaje różnych zwierząt domowych