TYDZIEŃ I: KIM BĘDĘ GDY DOROSNĘ?
- Zawody z przeszłości
- Zawody mich rodziców
- Gdy dorosnę będę..
- Sprzęty dawniej i dziś.
Dziecko:
- Jakie czynności wykonują przedstawiciele wybranych zawodów
- Wskażą atrybuty związane z wybranymi zawodami
- Zastanowi się jaki sprzęt gospodarstwa domowego jest wykorzystywany najczęściej oraz pozna zasady obowiązujące podczas ich używania
- Dopasuje dawne sprzęty i ich nowoczesne odpowiedniki
- Dowie się co oznacza słowo wynalazca/wynalazek
TYDZIEŃII: JAKA JEST MOJA ULUBIONA BAŚŃ?
- Książki z mojej półki
- Postaci z bajek
- Z wizyta w bibliotece
- Uwalniamy książkę
- Moja ksiązka
Dziecko:
- Dowie się gdzie można książkę wypożyczyć a gdzie kupić
- Porozmawia o ulubionych książkach swoich i grupy
- Dowie się co to jest biblioteka i jakie panują w niej zasady
- Wie jak dbać o książkę, jakie są podstawowe zasady korzystania z niej
- Pozna etapy powstawania książki
TYDZIEŃ III: GDZIE MIESZKA SZTUKA?
- Kino
- Teatr
- Muzeum
- Filharmonia
- Jestem artystą
Dziecko:
- Dowie się co to jest sztuka i kim jest artysta
- Pozna zasady obowiązujące w kinie, muzeum, teatrze
- Dowie się jakie przedmioty można zobaczyć w muzeum
- Pozna narzędzia jakie potrzebuje malarz w swojej pracy.
TYDZIEŃ IV: KIEDY ŻYŁY DINOZAURY?
- Roślinożerne olbrzymy
- Groźni mięsożercy
- Czy to smok
- Kto się zna na dinozaurach
- Park Jurajski
Dziecko:
- Dowie się jakimi zwierzętami były dinozaury
- Pozna wybrane dinozaury
- Zastanowi się co oznaczają słowa roślinożerny/mięsożerny
- Dowie się czym zajmuje się paleontolog