​​​

I TYDZIEŃ: KIM BĘDĘ, GDY DOROSNĘ?
Tematy :
1. Zawody z przeszłości 
2. Zawody moich rodziców 
3. Gdy dorosnę, będę …
4. Dawne przedmioty i ich współczesne odpowiedniki 
5. Wynalazki 
DZIECKO:
– wie jakie zawody były potrzebne w przeszłości
– wie jak zmieniły się wybrane zawody oraz jakie zawody są popularne są obecnie 
– wie kim jest wynalazca i czym jest wynalazek
– wie jak wygląda litera c, C i jak się ją pisze
– wie co oznacza znak +
 II TYDZIEŃ : CZY KOT W BUTACH BYŁ NA WESELU KOPCIUSZKA 
Tematy : 
1. Książki z mojej półki 
2. Postacie znane i lubiane 
3. Z wizytą w bibliotece 
4. Uwalniamy książki 
5. Moja książka 
DZIECKO:
– zna postacie z dziecięcych baśni 
– wie na czym polega zawód bibliotekarza
– potrafi przygotować własną książkę 
– wie jak wygląda litera p, P oraz jak się ją pisze
– wie jak wygląda cyfra 10 i jak się ją pisze 
TYDZIEŃ III : GDZIE PUKA SZTUKA
Tematy : 
1. Kino 
2. Teatr
3. Muzeum
4. Filharmonia 
5. Jestem artystą 
 DZIECKO:
– wie jakie są formy uczestnictwa w kulturze 
– wie jak należy zachowywać się w teatrze, kinie, muzeum oraz w filharmonii 
– wie jak przygotować własną rzeźbę 
– wie jak wygląda litera r, R i jak się ją pisze
– jak co oznacza znak –
TYDZIEŃ IV : CO ŁĄCZY KURĘ I DINOZAURA 
Tematy :
1. Roślinożerne olbrzymy 
2. Groźni mięsożercy 
3. Czy to smoki
4. Kto się zna na dinozaurach?
5. Park jurajski 
DZIECKO:
– wie jakimi zwierzętami były dinozaury 
– wie dlaczego dinozaury wyginęły 
– wie czy wciąż żyją zwierzęta podobne do dinozaurów 
– wie kim jest paleontolog