I TYDZIEŃ: KIM BĘDĘ, GDY DOROSNĘ?
Tematy :
1. Zawody z przeszłości
2. Zawody moich rodziców
3. Gdy dorosnę, będę …
4. Dawne przedmioty i ich współczesne odpowiedniki
5. Wynalazki
DZIECKO:
– wie jakie zawody były potrzebne w przeszłości
– wie jak zmieniły się wybrane zawody oraz jakie zawody są popularne są obecnie
– wie kim jest wynalazca i czym jest wynalazek
– wie jak wygląda litera c, C i jak się ją pisze
– wie co oznacza znak +
II TYDZIEŃ : CZY KOT W BUTACH BYŁ NA WESELU KOPCIUSZKA
Tematy :
1. Książki z mojej półki
2. Postacie znane i lubiane
3. Z wizytą w bibliotece
4. Uwalniamy książki
5. Moja książka
DZIECKO:
– zna postacie z dziecięcych baśni
– wie na czym polega zawód bibliotekarza
– potrafi przygotować własną książkę
– wie jak wygląda litera p, P oraz jak się ją pisze
– wie jak wygląda cyfra 10 i jak się ją pisze
TYDZIEŃ III : GDZIE PUKA SZTUKA
Tematy :
1. Kino
2. Teatr
3. Muzeum
4. Filharmonia
5. Jestem artystą
DZIECKO:
– wie jakie są formy uczestnictwa w kulturze
– wie jak należy zachowywać się w teatrze, kinie, muzeum oraz w filharmonii
– wie jak przygotować własną rzeźbę
– wie jak wygląda litera r, R i jak się ją pisze
– jak co oznacza znak –
TYDZIEŃ IV : CO ŁĄCZY KURĘ I DINOZAURA
Tematy :
1. Roślinożerne olbrzymy
2. Groźni mięsożercy
3. Czy to smoki
4. Kto się zna na dinozaurach?
5. Park jurajski
DZIECKO:
– wie jakimi zwierzętami były dinozaury
– wie dlaczego dinozaury wyginęły
– wie czy wciąż żyją zwierzęta podobne do dinozaurów
– wie kim jest paleontolog