I Tydzień – ,,W przedszkolu ”
1. Wspomnienia z wakacji 
2. Ja i moi koledzy 
3. Nasze kąciki 
4. Przedszkolne zakamarki 
5. Plac zabaw 
Dziecko :
– wypowiada się na temat wysłuchanego tekstu,
– wskazuje na mapie Polski góry i morze ,
– rozpoznaje obraz graficzny wyrazu ,
– stosuje pojęcia : mniej ,więcej ,tyle samo 
– przestrzega zasad obowiązujących w przedszkolu 
-poznaje możliwości swojego ciała,
II Tydzień – ,, Oto ja ”
1. O sobie samym 
2. Moje ciało 
3. Czym się interesujemy ?
4. Zmysły 
5. Kolorowe emocje 
Dziecko : 
– wprowadzenie pojęcia głoska, 
– wykonywanie poleceń według instrukcji ,
– orientuje się w schemacie własnego ciała ,
– zna części ciała ,
– porusza się według określonego kodu 
– rozwijanie orientacji przestrzennej ,
– aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach ,
– wie ,jak sobie radzić z emocjami ,
– przelicza w dostępnym mu zakresie ,
III Tydzień ,,Moja droga do przedszkola „
1.Ruch uliczny 
2. Wszędzie są koła 
3. Znaki drogowe 
4. Numery alarmowe 
5. Pierwsza pomoc 
Dziecko : 
– określają swój nastrój
– poznają figurę geometryczna koło 
– nauczą się tworzyć schematy trzy głoskowych i czterogłoskowych ,
– utrwalają wiadomości na temat zawodów i pojazdów specjalistycznych,
– zdobędą informację na temat udzielana pierwszej pomocy 
IV Tydzień – ,,Jesień w parku i w lesie „
1. Oznaki jesieni 
2. Grzyby 
3. Jesienny czas 
4.Drzewa i ich owoce 
5. Jesienna garderoba 
Dziecko : 
– określa swój nastrój ,
– poznają oznaki jesieni ,
– pójdą na wycieczkę do lasu ,
– urządza kącik przyrody,
– poznają figurę geometryczna – kwadrat ,
– ułożą jesienne rytmy z materiału przyrodniczego ,
– dowiedzą się które grzyby są jadalne a które trujące ,
– dowiedzą się dlaczego liście zmieniają kolor ,
– poznają wygląd liści : klonu ,kasztanowca , dębu i leszczyny 
– rozwiążą jesienne zagadki ,
– wykonają pracę plastyczną – jesienna garderoba ,