I Tydzień – Tak mija nam czas 
1. Upływa czas .
2. U zegarmistrza .
3. Pory roku .
4. Dni Tygodnia .
5. Kapsuła czasu .
 
Dziecko : 
– określa swój nastrój ,
– wie ile tydzień na dni ,
– zna dni tygodnia i nazwy miesięcy i potrafi je wymienić 
– zna różne rodzaje kalendarzy ,
– potrafi odczytać godziny z tarczy zegara ,
– wie czym zajmuje się zegarmistrz ,
– wie jakie narzędzia służą do pomiary czasu ,
– wykonają pracę plastyczną kapsuła czasu .
II Tydzień – Zwierzęta zimą
1. Zimowe potrzeby ptaków .
2. Ile ptaków jest w karmniku .
3. Pan leśniczy .
4. Tropem leśnych zwierząt .
5. Las zimą.
Dziecko : 
– określa swój nastrój ,
– wiedzą co szkodzi ptakom ,
– przygotują woreczki z pokarmem dla ptaków ,
– poznają literę n , N mała wielka ,drukowana i pisaną ,
– liczą w zakresie 7 i więcej 
– wiedzą że działanie matematyczne , w którym przybywa elementów ,nazywa się dodawaniem ,
– wiedzą jaki jest znak dodawania ,
– rozróżniają tropy od śladów zwierząt ,
– wzbogacają wiedzę o emocjach ,
– wykonają pracę plastyczną – Las zimą 
III Tydzień – Kim są rodzice moich rodziców ? 
1. Moja babcia .
2. Mój dziadek .
3. Spędzamy czas z babcią i dziadkiem 
4. Dzieciństwo moich dziadków .
5. Prezenty dla Babci i Dziadka 
Dziecko :
– określają swój nastrój ,
– nauczą się piosenek na dzień babci i dzień dziadka 
– poznają literę  b , B mała i duża pisana i drukowana ,
– wiedzą kiedy obchodzone są święta Dziadków ,
– będą wykonywać zadania integrujące grupę ,
– powiedzą jak można spędzać czas z babcią i dziadkiem ,
– określa czy dzieciństwo dziadków było interesujące ,
– wykonają pracę plastyczną – prezenty dla Babci i Dziadka 
IV Tydzień – Fryzjer , weterynarz czy lekarz ?
1. Zawody moich bliskich .
2. Akcesoria i przyrządy .
3. Dawne zawody i współczesne zawody .
4. Poznajemy zawody .
5. A w przyszłości będę ….
Dziecko : 
– określają swój nastrój ,
– będą nazywać wybrane zawody ,
– rozwijają nowe ,
– dowiedzą się jakie zawody wykonują ich bliscy,
– wykonają lapbooki o zawodach 
– dowiedzą się na czym polega praca przedstawicieli różnych zawodów ,
– wykonają model psa z surowców pochodzących z recyklingu ,.
– wiedzą jak wyglądają akcesoria i przyrządy potrzebne w wybranych zawodach ,
– będą poznawać zawody dawne i współczesne 
– wezmą udział w eksperymencie ,
– wykonają pracę plastyczną – W przyszłości będę ….