Temat tygodnia: Zwierzęta sprzed milionów lat.

  1. Dino… dino… dinozaury.
  2. Prehistoryczne stwory.
  3. Milion lat temu.
  4. Epoka lodowcowa.
  5. Wizyta w parku jurajskim.


W tym tygodniu dzieci:

  • określą swój nastrój 
  • będą rozwijać wyobraźnię 
  • wysłuchają opowiadania Agaty Widzowskiej „Park dinozaurów”
  • będą utrwalać poznane litery
  • poznają literę z, Z: małą i wielką, drukowaną i pisaną
  • wysłuchają i nauczą się piosenki „Zdjęcia z dinozaurami”
  • poznają różne gatunki dinozaurów 
  • dowiedzą się, co oznacza znak „-„
  • będą rozwijać umiejętność przeliczania 
  • będą rozwijać słownictwo 


Temat tygodnia: Pogoda marcowa.

  1. W marcu jak w garncu.
  2. Oznaki wiosny.
  3. Zielony ogródek.
  4. Co tonie? Co pływa?
  5. Jakie ubrania nosimy w marcu?


W tym tygodniu dzieci: 

  • określą swój nastrój 
  • wysłuchają opowiadań Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby „W marcu jak w garncu” oraz Wiktorii Kowalskiej i Macieja Ciechomskiego „Talent show”
  • uzupełnią kalendarz pogody
  • poznają literę u, U: małą i wielką, drukowaną i pisaną 
  • rozwiążą zagadki
  • wysłuchają i nauczą się piosenki „Psotny marzec”
  • poznają zwiastuny wiosny
  • będą doskonalić liczenie 
  • będą rozwijać myślenie logiczne 
  • będą rozwijać orientację przestrzenną 


Temat tygodnia: Wiosno, ach to ty!

  1. Powroty ptaków.
  2. Wiosenna matematyka.
  3. Wiosenne prace w ogrodzie.
  4. Obieg wody w przyrodzie.
  5. Kolory wiosny. 


W tym tygodniu dzieci :

  • określa swój nastrój
  • wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej „Wracamy do Polski”
  • wysłuchają i nauczą się piosenki „Wiosenne buziaki”
  • poznają literę c, C: małą i wielką, drukowaną i pisaną 
  • odkryją zapis cyfrowy liczby 10
  • utrwala wiadomości na temat ptaków powracających do Polski na wiosnę 
  • będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie 
  • ułożą pocięte zdjęcia ptaków w całość 
  • dowiedzą się, kim jest ornitolog 
  • określa, ile jest słów w zdaniach
  • utrwala umiejętność kodowania 


Temat tygodnia: Mamy różne charaktery.

  1. Nasze emocje.
  2. Nasze wartości.
  3. Zachowania pozytywne i negatywne.
  4. Nasze dobre uczynki.
  5. Przyjacielskie stworki.


W tym tygodniu dzieci:

  • określą swój nastrój 
  • wysłuchają wiersza Barbary Szelągowskiej „Moje emocje”
  • rozwiążą zagadki pantomimiczne 
  • wysłuchają i nauczą się piosenki „To po prostu my”
  • poznają podstawowe wartości
  • będą stosować określenia: długi, krótki, dłuższy, krótszy 
  • porównają długość przedmiotów
  • zapoznają się z literą ł, Ł: małą i wielką, drukowaną i pisaną 
  • odpowiedzą na pytania do quizu
  • poszerzą wiedzę o emocjach
  • odróżnią zachowania pozytywne od zachować negatywnych
  • wypowiedzą się na temat przyjaźni 
  • będą rozwijać kreatywność