Temat tygodnia: Zwierzęta sprzed milionów lat.
- Dino… dino… dinozaury.
- Prehistoryczne stwory.
- Milion lat temu.
- Epoka lodowcowa.
- Wizyta w parku jurajskim.
W tym tygodniu dzieci:
- określą swój nastrój
- będą rozwijać wyobraźnię
- wysłuchają opowiadania Agaty Widzowskiej „Park dinozaurów”
- będą utrwalać poznane litery
- poznają literę z, Z: małą i wielką, drukowaną i pisaną
- wysłuchają i nauczą się piosenki „Zdjęcia z dinozaurami”
- poznają różne gatunki dinozaurów
- dowiedzą się, co oznacza znak „-„
- będą rozwijać umiejętność przeliczania
- będą rozwijać słownictwo
Temat tygodnia: Pogoda marcowa.
- W marcu jak w garncu.
- Oznaki wiosny.
- Zielony ogródek.
- Co tonie? Co pływa?
- Jakie ubrania nosimy w marcu?
W tym tygodniu dzieci:
- określą swój nastrój
- wysłuchają opowiadań Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby „W marcu jak w garncu” oraz Wiktorii Kowalskiej i Macieja Ciechomskiego „Talent show”
- uzupełnią kalendarz pogody
- poznają literę u, U: małą i wielką, drukowaną i pisaną
- rozwiążą zagadki
- wysłuchają i nauczą się piosenki „Psotny marzec”
- poznają zwiastuny wiosny
- będą doskonalić liczenie
- będą rozwijać myślenie logiczne
- będą rozwijać orientację przestrzenną
Temat tygodnia: Wiosno, ach to ty!
- Powroty ptaków.
- Wiosenna matematyka.
- Wiosenne prace w ogrodzie.
- Obieg wody w przyrodzie.
- Kolory wiosny.
W tym tygodniu dzieci :
- określa swój nastrój
- wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej „Wracamy do Polski”
- wysłuchają i nauczą się piosenki „Wiosenne buziaki”
- poznają literę c, C: małą i wielką, drukowaną i pisaną
- odkryją zapis cyfrowy liczby 10
- utrwala wiadomości na temat ptaków powracających do Polski na wiosnę
- będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
- ułożą pocięte zdjęcia ptaków w całość
- dowiedzą się, kim jest ornitolog
- określa, ile jest słów w zdaniach
- utrwala umiejętność kodowania
Temat tygodnia: Mamy różne charaktery.
- Nasze emocje.
- Nasze wartości.
- Zachowania pozytywne i negatywne.
- Nasze dobre uczynki.
- Przyjacielskie stworki.
W tym tygodniu dzieci:
- określą swój nastrój
- wysłuchają wiersza Barbary Szelągowskiej „Moje emocje”
- rozwiążą zagadki pantomimiczne
- wysłuchają i nauczą się piosenki „To po prostu my”
- poznają podstawowe wartości
- będą stosować określenia: długi, krótki, dłuższy, krótszy
- porównają długość przedmiotów
- zapoznają się z literą ł, Ł: małą i wielką, drukowaną i pisaną
- odpowiedzą na pytania do quizu
- poszerzą wiedzę o emocjach
- odróżnią zachowania pozytywne od zachować negatywnych
- wypowiedzą się na temat przyjaźni
- będą rozwijać kreatywność