Tydzień I:
Niby tacy sami, a jednak inni:
- Tolerancja
- Zabawy z piłką
- Wszyscy lubimy się bawić
- Kolorowy świat dzieci
- Wspólne zabawy
Dziecko:
- Rozumie znaczenie słowa tolerancja.
- Stosuje zwroty grzecznościowe
- Śpiewa refren piosenki „Piłka”
- Kreśli kształt koła i ozdabia je według własnego pomysłu
- Liczy obiekty
- Nazywa kolory i podaje skojarzenia z przedmiotami w tych kolorach
Tydzień II:
Wakacyjne podróże:
- Poznajemy pojazdy
- Miło spędzam czas
- Na plaży jest fajnie
- Autobus w barwach wakacji
- Bezpieczne wakacje
Dziecko:
- Nazywa pojazdy
- Wypowiada się na temat spędzania czasu w różnych miejscach
- Słucha odgłosów pojazdów i je naśladuje
- Zna zagrożenia wynikające z oddalania się od rodziców nad wodą, nawiązywania kontaktów z nieznajomymi podczas wakacji
- Bierze udział w zabawach: ruchowych, rozwijających reakcję na sygnał, bieżnych
Tydzień III
Pożegnania nadszedł czas:
- Wakacyjne wędrówki
- Wakacyjna podróż pociągiem
- Ahoj, przygodo!
- Bezpiecznie nad wodą
- Do zobaczenia po wakacjach
Dziecko:
- Wypowiada się na temat pociągów.
- Obserwuje w sposób bezpośredni zmiany zachodzące latem w przyrodzie.
- Wie, jak bezpiecznie zachowywać się nad wodą.
- Układa sylwety żaglówki z figur geometrycznych, we-dług wzoru.
- Używa określeń: szybko, wolno, w odniesieniu do jadącego pociągu.
- Przestrzega umów dotyczących zgodnego funkcjonowania w grupie
Tydzień IV
Projekt „Las”
- Dzień 1.
- Dzień 2.
- Dzień 3.
- Dzień 4.
- Dzień 5.
Dziecko:
- Odróżnia drzewa liściaste od iglastych.
- Tworzy pytania na temat lasu.
- Wypowiada się na temat zwierząt leśnych.
- Wie, na czym polega praca leśniczego.
- Tańczy przy spokojnej muzyce.
- Obrysowuje liście techniką frotażu