Myszki- Aktualności
Założenia programowe – MAJ
Tydzień I W świecie sztuki. Muzyka 1.Muzyka czajnika 2.Kolorowe nutki 3.Muzyka jest wszędzie 4.Barwy muzyki 5.Piosenka wesołych bocianów Dziecko: -odpowiada na pytania dotyczące wiersza -posługuje się zwrotami: tyle samo, o jeden więcej, o jeden mniej -porusza...
Założenia programowe – KWIECIEŃ
Tydzień I Wiosna na wsi Pani krowa Koziołeczek-dziecko kozy Na wiejskim podwórku Kurczaczek Śniadanie na wiejskim podwórku Dziecko: -odpowiada na pytania dotyczące wiersza -liczy w zakresie czterech -porusza się odpowiednio do usłyszanego akompaniamentu -wykonuje...
Założenia programowe – MARZEC
Tydzień I Poznajemy zwierzęta To wiewiórka, a to ryba Których zwierząt jest więcej? Skacze zając Szary słoń Wizyta w zoo Dziecko: -rozwiązuje zagadka -segreguje sylwety zwierząt na przedstawiające duże i przedstawiające małe zwierzęta -śpiewa piosenkę -maluje...
Założenia programowe – LUTY
Tydzień I – Dbamy o nasze zdrowie Ulepimy bałwana Gdzie jest bałwanek? Poleczka zimowa Zabawy na śniegu Bawimy się na śniegu Dziecko: - opowiada co dzieje się na obrazkach -układa papierową kulę względem siebie według poleceń nauczyciela -uczestniczy w zabawie...
Założenia programowe – STYCZEŃ
Tydzień I W świecie baśni 1.Czarownice 2.Kolorowe 3.Czy istnieją krasnoludki? 4.Czerwony Kapturek Sklep z bajkami Dziecko: -odpowiada na pytania dotyczące utworu -określa, jak wygląda pierwszy, drugi, trzeci smok -śpiewa piosenkę -zagina...
Założenia programowe – GRUDZIEŃ
Tydzień I Ulubione zabawy i zabawki Moje zabawki Zabawy klockami Pajacyk Przyjdź, zimo biała Odwiedziny Mikołaja Dziecko: - odpowiada na pytania dotyczące opowiadania -rozpoznaje i nazywa kolory -uczestniczy w zabawie rytmicznej -wykonuje pracę plastyczną z użyciem...
Założenia programowe – LISTOPAD
Tydzień I Domy i domki 1.Gdzie kto mieszka? 2.Trzy dymy. Jesienna orkiestra Nasze mieszkania Mieszkanie Kolczatka Dziecko: − dopasowuje zwierzęta do ich domków − posługuje się liczebni- kami porządkowymi w zakresie trzech − odpowiednio reaguje na przerwy w...
Założenia programowe -PAŹDZIERNIK
Tydzień I 1.Śliwa i śliweczki Liczymy owoce Muzyczne jabłuszko Owoce z masy solnej Jemy owoce i warzywa Dziecko: - odpowiada na pytania dotyczące utworu - stosuje określenie tyle samo - śpiewa piosenkę - lepi owoce z masy solnej - odpowiada na pytania dotyczące...
Założenia programowe – WRZESIEŃ
Tydzień I 1.Poznajemy Lalusia. Nasza sala. Oto ja. Śpiewamy piosenkę. Mój znaczek rozpoznawczy. Dziecko: - odpowiada na pytania - wymienia kąciki zainteresowań znajdujące się w sali; korzysta z nich -wskazuje wymienione części ciała - śpiewa piosenkę ...