Tydzień I
1.Poznajemy Lalusia.
- Nasza sala.
- Oto ja.
- Śpiewamy piosenkę.
- Mój znaczek rozpoznawczy.
Dziecko:
– odpowiada na pytania
– wymienia kąciki zainteresowań znajdujące się w sali; korzysta z nich
-wskazuje wymienione części ciała
– śpiewa piosenkę
-rozpoznaje swój znaczek rozpoznawczy; określa, co przedstawia
Tydzień II
1.Mam trzy lata.
2.Kolorowe kredki
3.Wesoła muzyczna zabawa
4.Ćwiczymy rączki
5.Jestem samodzielny
Dziecko:
− odpowiada na pytania dotyczące wiersza
− rozpoznaje i nazywa kolory: czerwony, niebieski, zielony, żółty
− porusza się rytmicznie przy muzyce
− rozciera palcami krople farby
− samodzielnie rozbiera się i ubiera
Tydzień III
1.Ruch uliczny.
2.Samochody z naszej ulicy
3.Bezpieczne przejście
4.Samochody i garaże
5.Cztery kółka
Dziecko:
− wymienia różne pojazdy
− koloruje rysunek samochodu
− porusza się rytmicznie przy muzyce
− posługuje się liczebnikami porządkowymi w zakresie trzech
− odpowiada na pytania dotyczące opowiadania
Tydzień IV
- Liście, kasztany, żołędzie
2.Kasztan, szyszka
3.Spadające liście
4.Jesienne drzewo
5.Liść klonu
Dziecko:
− odpowiada na pytania dotyczące utworu
− dostrzega rytm w ciągu owoców i go kontynuuje
− gra na grzechotce
− odbija dłonie maczane w farbie nad obrazkiem pnia drzewa
− odpowiada na pytania dotyczące opowiadania