I Tydzień
„Jesień w sadzie”
- Zdrowe owoce
- Owocowe rytmy
- Złota jesień
- Obrazek sądu
- Owoce ze sklepu
Dziecko:
– rozpoznaje wybrane owoce po wyglądzie, kształcie, smaku
– rozpoznaje drzewa owocowe po owocach
– wyjaśnia znaczenie słowa sad
– wie, dlaczego powinno się jeść warzywa
– dostrzega rytm i go kontynuuje
– śpiewa piosenkę
– wycina uzupełniony obrazek
– wie, gdzie i jak kupujemy owoce
II Tydzień
„Dary ogrodu”
- Co to za warzywa?
- Trzy marchewki, cztery pietruszki
- Kiszenie kapusty
- Obrazek z warzywami
- Z ogrodu czy z sadu?
Dziecko:
– rozpoznaje i nazywa wybrane warzywa
– liczy w zakresie czterech
– porusza się rytmicznie podczas zabawy muzycznych
– stempluje korkiem maczanym w farbie
– wie, co rośnie w ogrodzie, a ci w – w sadzie
III Tydzień
„Nasze rodziny”
- Nie jesteśmy sami
- Gdzie schowała się lalka?
- Śpiewamy kołysankę
- Portrety rodziców
- Zawody rodziców
Dziecko:
– wypowiada się na temat swojej rodziny
– prawidłowo stosuje przyimki: na, pod, obok, za, przed, między, w…
– śpiewa piosenkę
– wycina proste elementy
– rozpoznaje I nazywa wybrane zawody
IV Tydzień
„ Domowi ulubieńcy”
- Kocie przyjaźnie
- Pieski i ich miseczki
- Co robi jamniczek?
- Kotek z puzzli
- Zwierzęta ze schroniska
Dziecko:
– odpowiada na pytania dotyczące opowiadania
– segreguje przedmioty według jednej cechy- koloru
– porusza się odpowiednio do podanych sygnałów muzycznych
– wykonuje puzzle i układa je według wzoru
– odpowiada na pytania dotyczące wiersza