I Tydzień
„Domy i domki”
- Jak jest zbudowany dom?
- Pomieszczenia w domu
- Wspólna zabawa
- Każdy ma swój domek
- Odgłosy domu
Dziecko:
– wymienia elementy domu
– segreguje obrazki przedmiotów według przynależności do danego pomieszczenia
– porusza się rytmicznie przy piosence
– układa obrazek według wzoru
– mówi wyraźnie
II Tydzień
„Urządzenia elektryczne”
- W przedszkolnej kuchni
- Para – nie para
- Pań odkurzacz
- Telewizor dla myszek
- Domowe urządzenia elektryczne
Dziecko:
– rozpoznaje i nazywa wybrane urządzenia elektryczne
– stosuje słowo para
– reaguje odpowiednim ruchem na dźwięki- ciche i głośne
– wykonuje telewizorek z pudełka po zapałkach i kolorowego papieru
– wie, do czego służy żelazko
III Tydzień
„A deszcz pada i pada”
- Pada, pada deszcz
- Kolorowe kalosze
- Spacer po dywanie
- Parasol
- Pada, kropi, mży
Dziecko:
– wymienia nazwy rzeczy, które nosimy, gdy jest deszczowa pogoda
– segreguje według wielkości lub kolorów
– odtwarza podaną melodię
– rysuje po śladzie i koloruje dokładnie poszczególne części parasola
IV Tydzień
„ Dbamy o zdrowie”
- Zdrowo się odżywiamy
- Gimnastyka to ważna sprawa
- Ćwiczenia głosu
- Kubek do mycia zębów
- Myjemy zęby
Dziecko :
– wymienia nazwy zdrowych produktów
– określa, ile to jest o jeden więcej/o jeden mniej od podanej liczby
– śpiewa piosenkę
– wycina elementy z kolorowego papieru i je nakleja
– wie, dlaczego powinno się dbać o zęby