- Zimowe zabawy
- A śnieg pada i pada…
- W palący Królowej Zimy
- Śnieżne kule
- Lubimy zimę
- Nasze bałwanki
Dziecko:
- rozwija mowę oraz koncetracje uwagi, wypowiada się na temat opowiadania
- rozwija umiejetność rozwiązywanie i układania zagadek,
- Odzwierciedla charakter muzyki za pomocą ruchu
- Rozwija sprawność manualna i umiejetność współdziałania w zespole, wykonuje prace plastyczna
- rozwija umiejetność rozwiązywania zadań, wykonuje obliczenia, dodaje w zakresie 7
- rozwija sprawność fizyczna i skoordynowanego działania
- wykorzystuje w pracy technikę stemplowania
- rozwija poczucie rytmu, spiewa piosenkę i bawi się przy niej
- rozwija inwencję twórcza, realizuje właśnie pomysły 2.Tak mija nam czas
- Co robi zegarmistrz?
- Bracia miesią Zakładamy hodowle
- W zegarze mieszka czas
- Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
Dziecko:
- poznaje prace zegarmistrza, wie czym się zajmuje
- zapoznaj się z nazwami miesięcy, wymienia je
- rozwija sprawność fizyczna, uczestniczy aktywnie w ćwiczeniach
- rozwija logiczne myślenie, rozróżnia zdania P i F
- zakładanie kalendarza obserwacji przyrody
- Utrwala nazwy pór roku
- Próbuje zrozumieć pojęcia : przeszłość, teraźniejszość, przyszłość,
- Rozwija sprawność manualna, wykonuje prace na temat zawodu, które dziecko chciałoby wykonywać w przyszłości, technika dowolna 3.Czy jesteśmy sami w kosmosie?
- UFO,UFO, ufoludki
- Osiem ufoludków
- Rakieta strzałka
- Rozśpiewane ufoludki
- Wokół ufoludków
Dziecko:
- rozwija mowę, wypowiada się na temat Układu Słonecznego
- Rozwija sprawność fizyczna, wykonuje ćwiczenia z użyciem plastikowych kręgli
- rozwija umiejetność liczenia, liczy e zakresie 8
- rozwijanie sprawności manualnej, wykonuje formę przestrzenna, rakietę z wykorzystaniem plastikowej butelki od napoju
- rozwija mowę, opowiada zakończenie opowiadania na podstawie rysunku
- rozwijanie sprawności manualnej, wykonuje rakietę, strzałkę poprzez umiejętne składanie papieru
- Rozpoznaje kierunek linii melodycznej
- Wypowiada się na temat wiersza
- Dziełu proste słowa na gloski