Tydzień I
Poznajemy zwierzęta
- To wiewiórka, a to ryba
- Których zwierząt jest więcej?
- Skacze zając
- Szary słoń
- Wizyta w zoo
Dziecko:
-rozwiązuje zagadka
-segreguje sylwety zwierząt na przedstawiające duże i przedstawiające małe zwierzęta
-śpiewa piosenkę
-maluje rysunek słonia gąbką maczaną w szarej farbie
-rozpoznaje i nazywa wybrane zwierzęta egzotyczne
Tydzień II
Były sobie dinozaury
- Uwaga! Dinozaur!
- Cztery dinozaury
- Wspólna zabawa
- Dinozaury z plasteliny
- Dlaczego dinozaury wyginęły?
Dziecko:
-odpowiada na pytania dotyczące opowiadania
-liczy do czterech
-reaguje ruchem na wysokie dźwięki i niskie dźwięki
-lepi figurkę dinozaura
-odpowiada na pytania dotyczące wiersza
Tydzień III
Wiosna tuż-tuż
- Prośba do słońca
- Słoneczka i chmurki
- Marcowy deszczyk
- Przedwiośnie
- Pożegnanie zimy – powitanie wiosny
Dziecko:
-wie, o co poprosić przedwiosenne słoneczko
-segreguje elementy według rodzaju
-porusza się rytmicznie przy muzyce
-nakleja zdjęcia na ich cienie, dorysowuje słoneczko i chmury
-bawi się z rówieśnikami i ze starszymi kolegami
Tydzień IV
Nadeszła wiosna
- Bazie- kotki
- Zagadki o wiośnie
- Śpiewamy o wiośnie
- Kolorowa wiosna
- Wiosna ogrodniczka
Dziecko:
-rozpoznaje i nazywa bazie wierzbowe
-układa obrazki według wzrastającej na nich liczbie elementów i według malejącej na nich liczbie elementów
-reaguje odpowiednim ruchem na zmiany tempa utworu
-rozpoznaje i nazywa kolory
-wie, co potrzebują rośliny, żeby się rozwijać