Tydzień I

Jestem samodzielny w kuchni

1. Poznajemy kuchnię

2. Pory dnia

3. Pychotka-smakotka

4. Zarozumiała łyżeczka

5. Bal karnawałowy

 

Dziecko:

– wymienia elementy wyposażenia kuchni,

– rozpoznaje i nazywa literę g: małą i wielką, drukowaną

– wymienia pory dnia,

– wypowiada się na temat sztućców,

– aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,

 

Tydzień II

Znamy te baśnie

1. W świecie baśni

2. Wiemy, jak powstaje książka

3. Dbamy o książki

4. Baśniowe postacie z figur geometrycznych

5. Słuchamy baśni

 

Dziecko:

– wymienia bohaterów znanych baśni,

– rozpoznaje i nazywa literę w: małą i wielką, drukowaną,

– wymienia etapy powstawania książki,

– wykonuje zakładkę do książki,

– rozpoznaje i wskazuje liczbę 8,

– wypowiada się na temat baśni,

-dzieli słowa na sylaby

 

Tydzień III

Chciałbym być matematykiem

1. Liczymy gwiazdki

2. Rok ma dwanaście miesięcy

3. Ważymy towary

4. Mierzymy

5. Upływa czas

 

Dziecko:

– liczy w zakresie 8,

– rozpoznaje i nazywa literę p: małą i wielką, drukowaną,

– wymienia nazwy miesięcy,

– wykonuje elementy wspólnej całości,

– stosuje określenia: cięższy od, lżejszy od, waży tyle samo,

– mierzy długość krokami, stopa za stopą,

– mierzy objętość wody w butelkach tą samą miarą,