Tydzień I
Jestem samodzielny w kuchni
1. Poznajemy kuchnię
2. Pory dnia
3. Pychotka-smakotka
4. Zarozumiała łyżeczka
5. Bal karnawałowy
Dziecko:
– wymienia elementy wyposażenia kuchni,
– rozpoznaje i nazywa literę g: małą i wielką, drukowaną
– wymienia pory dnia,
– wypowiada się na temat sztućców,
– aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
Tydzień II
Znamy te baśnie
1. W świecie baśni
2. Wiemy, jak powstaje książka
3. Dbamy o książki
4. Baśniowe postacie z figur geometrycznych
5. Słuchamy baśni
Dziecko:
– wymienia bohaterów znanych baśni,
– rozpoznaje i nazywa literę w: małą i wielką, drukowaną,
– wymienia etapy powstawania książki,
– wykonuje zakładkę do książki,
– rozpoznaje i wskazuje liczbę 8,
– wypowiada się na temat baśni,
-dzieli słowa na sylaby
Tydzień III
Chciałbym być matematykiem
1. Liczymy gwiazdki
2. Rok ma dwanaście miesięcy
3. Ważymy towary
4. Mierzymy
5. Upływa czas
Dziecko:
– liczy w zakresie 8,
– rozpoznaje i nazywa literę p: małą i wielką, drukowaną,
– wymienia nazwy miesięcy,
– wykonuje elementy wspólnej całości,
– stosuje określenia: cięższy od, lżejszy od, waży tyle samo,
– mierzy długość krokami, stopa za stopą,
– mierzy objętość wody w butelkach tą samą miarą,