RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Godziny | Działania |
6.30 – 8.15
|
Schodzenie się dzieci do przedszkola, różne sytuacje edukacyjno – wychowawcze organizowane przez dzieci i nauczyciela o charakterze indywidualnym lub w małych zespołach, ze szczególnym uwzględnieniem kącików zainteresowań: – rozmowy indywidualne lub w małych zespołach, – obserwacje dzieci, – ćwiczenia oddechowe, ortofoniczne, – spotkania w kręgu, – zabawy i ćwiczenia poranne, – zabawy ruchowe ze śpiewem. |
8.15 – 8.30 | Czynności samoobsługowe i higieniczne, przygotowanie do śniadania |
8.30 – 8.45 | I ŚNIADANIE –doskonalenie umiejętności prawidłowego spożywania posiłku i zachowania przy stole |
8.45 – 9.00 | Czynności samoobsługowe i higieniczne |
9.00-10.00 10.00-11.00 |
Realizacja zadań edukacyjnych wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego poprzez zajęcia z całą grupą, zespołowe i indywidualne:
|
11.00 -11.15 | Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne |
11.15 – 11.30 | II ŚNIADANIE |
11.30 – 11.45 | Zabiegi higieniczne i samoobsługowe, mycie zębów |
11.45 -13.00 |
Spacery, wycieczki, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym.Prowadzenie obserwacji przyrodniczych. |
13.00 – 13.15 | Czynności higieniczno – porządkowe, przygotowanie do obiadu |
13.15 – 13:45 | OBIAD – doskonalenie umiejętności prawidłowego spożywanie posiłku, zachowanie przy stole i posługiwania się sztućcami |
13.45 -14.00 | Czynności samoobsługowe i higieniczne |
14.00 -17.00 |
Rozchodzenie się dzieci:
|