Temat: Chciałbym być muzykiem.
- Gdzie mieszka dźwięk?
- Koncert ryb.
- Czy znamy te instrumenty?
- Tańczymy przy muzyce.
- Nasz bębenek gra.
Każde dziecko będzie:
– umiało uważnie słuchać opowiadania i wypowiedzieć się na jego temat
– potrafiło poprawnie artykułować samogłoski
– znało nazwy i brzmienie wybranych instrumentów muzycznych
– potrafiło wyrazić muzykę ruchem
– umiało wykonać instrument perkusyjny
Temat: Bawimy się w teatr
- W teatrze lalek.
- Teatrzyk cieni.
- Kostiumy teatralne.
- Dobre smoki.
- Przygody krasnali.
Każde dziecko będzie:
– umiało stosować słowa związane z teatrem
– potrafiło manipulować postaciami
– chętnie podejmowało zaproponowane działania
– umiało namalować smoka według własnego pomysłu
– potrafiło rytmicznie klaskać i śpiewać piosenkę
Temat: Wiosna idzie przez świat
- Wracają ptaki.
- W bocianim gnieździe.
- Gramy w zielone
- Marcowa pogoda
- Marzanna – zimowa panna
Każde dziecko będzie:
– potrafiło wymienić wybrane oznaki wiosny
– umiało wskazać kolejne obrazki historyjki
– umiało zamalować ograniczoną powierzchnię
– umiało dostrzec zmienność marcowej pogody
– potrafiło zilustrować piosenkę ruchem
Temat: Wielkanoc
- Najpiękniejsze jajka.
- Kurki.
- Wielkanocne przysmaki.
- Wielkanocne pisanki.
- Pisanki – ozdobne jajka.
Każde dziecko będzie:
– umiało wypowiedzieć się na temat treści opowiadania
– potrafiło liczyć w zakresie czterech
– potrafiło wymienić wybrane zwyczaje wielkanocne
– umiało zilustrować piosenkę ruchem
– potrafiło wykonać pisankę