Tydzień 1
Muzyka jest wszędzie
- Ciężkie dźwięki i lekkie dźwięki
- Śpiewamy i gramy
- Nasi ulubieni wykonawcy
- Na pięciolinii
- Malujemy muzykę
Dziecko:
-porusza się rytmicznie przy muzyce
-rozpoznaje i nazywa literę z
-wypowiada się na temat opowiadania
-aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych
-śpiewa piosenkę
-ustala wynik dodawania w oparciu o przeliczanie
-rozpoznaje i wskazuje liczbę 9
-wymienia dźwięki gamy C-dur
-maluje nastrój wysłuchanego utworu
-rozróżnia wysokość dźwięków wydawanych przez uderzanie w słoiki napełnione różną ilością wody
Tydzień 2
W świecie teatru
- Zabawy w teatr
- Z wizytą w teatrze
- Chcemy być aktorami
- Afisze teatralne
- Nasze występy
Dziecko:
-stosuje słowa: scena, kurtyna, aktor
-rozpoznaje i nazywa literę u
-wykonuje kukiełkę z wykorzystaniem różnych materiałów
-aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych
-wskazuje prawą i lewą stronę- swoją i kolegi
-wykonuje wspólnie afisz teatralny
-prezentuje wybrane utwory literackie z podziałęm na role
Tydzień 3
Wiosna, wiosna
- Jaka pogoda jest w marcu?
- Witamy wiosnę
- Wiosna idzie przez świat
- Wiosenne rachunku
- Wiosenne porządki
Dziecko:
-wymienia elementy pogody występujące w marcu
-rozpoznaje i i nazywa literę c
-wymienia zwiastuny wiosny
-ilustruje piosenkę ruchem
-maluje na temat wiosny
-dodaje i odejmuje w zakresie 10
-wymienia etapy rozwoju tulipana
-wymienia czynności wykonywane wiosną przez ptaki
Tydzień 4
Wkrótce Wielkanoc
- Pisanki
- Kura, kurczęta i pisanki
- Pisanki wielkanocne
- Kartka wielkanocna
- Bajeczka wielkanocna
Dziecko:
-odpowiada na pytania dotyczące wiersza
-rozpoznaje i nazywa literę ł
-mówi zdaniami rozwiniętymi
-ilustruje piosenkę ruchem
-układa obrazki historyjki według kolejności zdarzeń
-aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych
-wykonuje formę przestrzenną według wzoru
-wypowiada się na temat opowiadania
-dostrzega różnice w wyglądzie pisanek