Temat: Łąka wiosną.
- Jakie zwierzęta spotkamy na łące?
- Biedroneczki są w kropeczki.
- Motyle, motylki.
- Ślimak, ślimak – pokaż rogi.
- O czym kumkają żaby i brzęczą pszczoły?
Każde dziecko będzie:
– umiało wymienić nazwy wybranych zwierząt zamieszkujących łąkę
– potrafiło wykonać biedronkę techniką origami
– umiało aktywnie uczestniczyć w proponowanych zabawach
– potrafiło uważnie słuchać i wypowiadać się na temat jego treści
– umiało rytmicznie klaskać
Temat: Wiosną na wsi.
- Co słychać na wsi?
- Nowinki z wiejskiego podwórka.
- Rodzina kury.
- Pan kogut.
- Awantura na podwórku.
Każde dziecko będzie:
– umiało wypowiedzieć się na temat wysłuchanego opowiadania
– potrafiło wyrecytować wiersz
– umiało wypowiedzieć się na temat piosenki
– umiało wykonać wydzierankę
Temat: Znam różne zawody
- Co robi ogrodnik?
- Co robi krawcowa ?
- Co robi policjant?
- Poznajemy inne zawody.
- Co robi piosenkarz?
Każde dziecko będzie:
– wiedziało na czym polega praca ogrodnika
– wiedziało na czym polega praca kwarcowej
– wiedziało na czym polega praca policjanta
– umiało segregować przedmioty według tego, czego potrzebują do pracy osoby wykonujące określony zawód.
– umiało zaśpiewać piosenkę
Temat: Moi rodzice.
- Członkowie mojej rodziny.
- Moja mama czarodziejka.
- Kwiaty dla mamy.
- Serduszko dla mamy i taty.
- Bawimy się z rodzicami.
Każde dziecko będzie:
– umiało wymienić członków rodziny
– potrafiło odpowiedzieć na pytania dotyczące utworu
– umiało liczyć w zakresie czterech
– potrafiło przyklejać papierowe kwiatuszki na sylwecie czerwonego serduszka
– potrafiło śpiewać piosenkę i recytować wiersz