Temat: Lubimy to samo, ale każdy z nas jest inny.

 

  1. Wesoło bawimy się w dniu dziecka.
  2. Bawimy się z wszystkimi.
  3. Nie lubimy hałasu.
  4. Jesteśmy kulturalni. 
  5. Co mówimy o innych?

 

Każde dziecko będzie: 

– wiedziało, kiedy dzieci obchodzą swoje święto

– potrafiło odpowiedzieć na pytania dotyczące wiersza

– wiedziało, że hałas szkodzi zdrowiu

– umiało zaśpiewać piosenkę i zilustrować ją ruchem

– umiało narysować najważniejsze elementy postaci ludzkiej

 

Temat : Moje podwórko

  1. Jak wygląda podwórko?
  2. Puszczamy bańki mydlane. 
  3. Zwierzęta z naszego podwórka.
  4. Lubimy bawić się piłką. 
  5. Czasem pada deszcz. 

 

Każde dziecko będzie:

– umiało wypowiedzieć się na dany temat

– potrafiło odpowiedzieć na pytania dotyczące opowiadania

– umiało rozpoznać zwierzęta po wyglądzie wybranych części ciała

– potrafiło poprawnie posługiwać się pędzlem i farbami

– umiało śpiewać piosenkę

 

Temat: Wakacje, znów będą wakacje

 

  1. Nie oceniamy po wyglądzie.
  2. Na lądzie, w wodzie i w powietrzu.
  3. Mamy lato. Co wy na to? 
  4. Kolorowe statki. 
  5. Wakacje tuż- tuż. 

 

Każde dziecko będzie: 

– wiedziało, że nie ocenia się nikogo po wyglądzie

– umiało określić, w jaki sposób poruszają się różne pojazdy

– potrafiło podać oznaki lata

– umiało wykonać sylwetę statku według wzoru

– potrafiło reagować na zmieniony akompaniament