Temat: Lubimy to samo, ale każdy z nas jest inny.
- Wesoło bawimy się w dniu dziecka.
- Bawimy się z wszystkimi.
- Nie lubimy hałasu.
- Jesteśmy kulturalni.
- Co mówimy o innych?
Każde dziecko będzie:
– wiedziało, kiedy dzieci obchodzą swoje święto
– potrafiło odpowiedzieć na pytania dotyczące wiersza
– wiedziało, że hałas szkodzi zdrowiu
– umiało zaśpiewać piosenkę i zilustrować ją ruchem
– umiało narysować najważniejsze elementy postaci ludzkiej
Temat : Moje podwórko
- Jak wygląda podwórko?
- Puszczamy bańki mydlane.
- Zwierzęta z naszego podwórka.
- Lubimy bawić się piłką.
- Czasem pada deszcz.
Każde dziecko będzie:
– umiało wypowiedzieć się na dany temat
– potrafiło odpowiedzieć na pytania dotyczące opowiadania
– umiało rozpoznać zwierzęta po wyglądzie wybranych części ciała
– potrafiło poprawnie posługiwać się pędzlem i farbami
– umiało śpiewać piosenkę
Temat: Wakacje, znów będą wakacje
- Nie oceniamy po wyglądzie.
- Na lądzie, w wodzie i w powietrzu.
- Mamy lato. Co wy na to?
- Kolorowe statki.
- Wakacje tuż- tuż.
Każde dziecko będzie:
– wiedziało, że nie ocenia się nikogo po wyglądzie
– umiało określić, w jaki sposób poruszają się różne pojazdy
– potrafiło podać oznaki lata
– umiało wykonać sylwetę statku według wzoru
– potrafiło reagować na zmieniony akompaniament